Kardex Remstar mění svůj servis z reaktivního na proaktivní

Kardex Remstar představuje nový koncept vzdálené softwarové podpory, díky které je možné monitorovat automatizovaná zařízeni Kardex prostřednictvím portálu a vykonávat servisní zásahy rychle, přímo a efektivně. Obsluha zařízení si může vyžádat pomoc přímo z panelu zařízeni, systém vzdálené asistence již sám odešle všechny potřebné informace a obsluha obdrží okamžitou podporu.

Zařízeni samo také vyšle automaticky zprávu, pokud se zastaví nebo se vyskytne chyba, což je zárukou krátké reakční doby a efektivity servisních procesů. V případě nezbytného servisního zásahu na místě, pak technik přichází do firmy již optimálně připravený na servisní zásah. Systém vzdálené analýzy, který je součástí aplikace, přináší efektivnější využití zařízení Kardex díky aplikaci procesu optimalizace a včasné detekce možných poruch zařízení.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *